Лімузини президентів: «Чудовисько» Обами проти «Бегемота» Медведєва

 

 

У Москву прилетів Барак Обама. Ще раніше в столицю прибув його тритонний лімузин Cadillac з двома кулеметами. «Чудовисько», як охрестили його американські журналісти, - гідний представник класу президентських авто. Але, як кажуть, «Бегемот» Медведєва - ще серйозніше.

Лімузин для президента.
Головна вимога для президентського лімузина - безпека. Звідси і скла товщиною в 60 мм; пол, що витримує вибух гранати, навіть якщо вона вибухнула прямо під днищем; товсті двері масою під 100 кг, а прострелені шини дозволяють проїхати не менше 100 км на швидкості до 100 км / ч. Визнаний лідер у виробництві машин для VIP-персон - Mercedes. Компанія заслужила високу репутацію з точки зору гарантій безпеки. А почалося все в 1930-х роках, коли німецькі майстри створили перший броньований кабріолет Mercedes 770К (алюмінієвий корпус, сталеві 3-мм вставки в дверях), який незабаром став улюбленою машиною Гітлера і був прозваний «фюрерваген». Перші особи держав найчастіше їздять в автомобілях, які зовні виглядають так само, як звичайні. При цьому пасажири захищені від куль і фугасних зарядів не гірше, ніж в БТР.

Едуард Шеварднадзе і латиноамериканський диктатор Анастасіо Сомоса-молодший особисто перевірили міцність шедеврів німецького автопрому. Причому якщо в машину Шеварднадзе стріляли зі звичайної «Мухи», то сандіністи перестрахувалися і заряд готували з розрахунком саме на броньований автомобіль. Ні в тих, ні в інших нічого не вийшло. Російський магнат Борис Березовський, який живе в еміграції в Лондоні, в 1994 році також благополучно пережив вибух свого «мерса». Зараз Mersedes випускає цілу гаму броньованих машин.

Найцікавіша і досить рідко зустрічається модель - S600 Pullman. Це лімузин, який на метр довше стандартних моделей S-класу. Ціна сильно залежить від оснащення, оздоблення, обладнання зв'язку. Mercedes-Benz S600L (W220) Guard, броньований по класу B6 / B7, варто в Росії 905 тис. Євро. До речі, посилити захист Mercedes може і Carat Duchatelet, бельгійський виробник броньованих лімузинів «президентського» класу захисту, і компанія Armor mobile security, що входить в групу Trasco. Вартість робіт - від $ 250 тис. За рік обробку проходить не більше 100 лімузинів. Trasco бронює і Audi A8. Така «вісімка» врятувала життя іспанському прем'єр-міністру Хосе Марія Азнара при замаху на нього в 1995 році. Від Європи до Китаю Так на чому ж їздять глави держав? Прем'єр-міністр Великобританії віддає перевагу броньованому лімузині на базі Jaguar вартістю в 320 тис. Євро. В автомобілі є спеціальне обладнання, що захищає пасажирів від отруйних газів, прямого попадання ракети або гранати, а також потужна система супутникового зв'язку. «Конюшня її величності» (так офіційно називається британський королівський гараж) складається тільки з автомобілів, зроблених у Великобританії. Головний королівський лімузин - Rolls-Royce Phantom VI. Фактично це єдиний в своєму роді автомобіль, спеціально створений для королеви. Замість традиційної емблеми на бампері лімузина красується королівський герб. Вікна з куленепробивним склом спеціально збільшені, щоб піддані могли краще розгледіти свого монарха. Замість номерних знаків - вензель королеви. Rolls-Royce, втім, використовується рідко - тільки під час офіційних королівських церемоній. Королівська родина зазвичай користується іншими своїми автомобілями - Daimler Limousine і Rover 400. А Bentley State Limousine, на якому їздила Єлизавета II, має одну особливість, властиву броньованим автомобілям фірми Bentley, - відстрілювати за допомогою піротехнічних патронів двері для екстреної евакуації пасажирів. У автомобіля великі нетонированних скла, щоб піддані могли споглядати свого монарха. Автомобілі для керівників індійської держави з 1942 року випускає завод компанії Hindustani Motors в Калькутті. Машина - майже точна копія британського Morris Oxford, називається Ambassador. Довгий час автомобіль використовувався у всіх випадках життя. Він був і таксі, і катафалком, і, зрозуміло, урядовим лімузином. Ambassador досі залишається офіційним автомобілем президента, прем'єр-міністра та інших державних чиновників. Упродовж багатьох десятиліть чи не єдиним засобом пересування німецьких лідерів були лімузини Mercedes-Benz. Найчастіше вони користувалися моделлю Mercedes Pullman. Порушувати традицію започаткував канцлер Герхард Шредер. В якості своєї службової автомашини він вибрав Audi A8. Ангела Меркель продовжила експеримент з лімузинами, будучи неодноразово відмічена на Maserati. До речі кажучи, серед тих, хто насолоджується комфортом і розкішшю Maserati, і президент Італії Джорджіо Наполітано.

Лімузини «Червоний прапор» залишаються символом комуністичного Китаю. З 1958 року їх випускає Перший автозавод в Чанчуні, побудований за особистим розпорядженням Мао Цзедуна, який тоді і почав кампанію за пересадку вищих чиновників в «справжній китайський автомобіль». З того часу дизайн автомобіля змінювався мало. Правда, зараз при виробництві автомобіля використовуються комплектуючі Audi 100. Останнім часом «Червоний прапор» використовувалися тільки на офіційних церемоніях. Для повсякденних поїздок вище керівництво країни вибирає Mercedes Pullman. Французи у виборі автомобілів показують себе справжніми патріотами. Ніколя Саркозі, наприклад, часто пересувається на Citroen C6. Імператор Японії Акіхіто, кажуть, надає перевагу британські лімузини Rolls-Royce. Навіть на власну коронацію він прибув, як повідомляли газети, на Rolls-Royce Corniche. Та я вертався в імператорський палац він вже на чорному President. Лімузинами тільки цієї марки користуються і всі вищі посадові особи країни, включаючи прем'єр-міністра.

«Чудовисько» Обами
«Лімузин-броньовик» для президента США надала компанія «General Motors».
Його технічні особливості не особливо оголошуються, але дещо все-таки стало відомо. Салон автомобіля обладнаний ноутбуком з Wi-Fi підключенням до Інтернет, супутниковим зв'язком та постійної прямим зв'язком з віце-президентом і главою Пентагону. Корпус тритонного шестиметрової машини оснащений потужною бронею, куленепробивним склом і повністю ізольований (на випадок хімічної атаки). За результатами тестів, корпус витримує пряме попадання снаряда, випущеного з ручного гранатомета. Конструкція шин дозволяє управляти машиною і в разі їх пошкодження. Як превентивний захисту від можливих нападів, в машині передбачений кулемет з сльозогінним газом, стаціонарне зброю і приватне озброєння водія, який проходить курс спецпідготовки в ЦРУ. Для президента передбачений кисневий балон і запас крові.

Лімузін- «Бегемот» Медведєва
Російський президент Дмитро Медведєв зазвичай пересувається на лімузині Mersedes S600 Pullman Guard. Колісна база нового лімузина збільшена на 1,15 м і становить цілі 4,31 м. У поєднанні із загальною довжиною в 6,35 м S600 Pullman Guard має воістину королівські розміри. Природно, салон обладнаний за останнім словом техніки. Комп'ютер з виходом в Інтернет, DVD-програвач, телевізор, холодильник - це лише невелика частина оснащення. Автомобіль оснащений 12-циліндровим двигуном з подвійним турбонаддувом робочим об'ємом 5513 см3 потужністю 517 к.с. Точна інформація про конструкцію «броньовиків» тримається в найсуворішому секреті. Кожен автомобіль збирається на спецзамовлення. Але відомо, що на автомобілі встановлені спеціальні шини, що дозволяють продовжувати рух, незважаючи на проколи, самогерметизуючі паливний бак і система автоматичного пожежогасіння. Як відзначають експерти, лімузин має балони з запасом повітря, що дозволить витримати газову атаку, приховані бійниці, відсіки для зберігання різноманітної зброї. Кузов витримує попадання куль з армійського стрілецької зброї (вони летять зі швидкістю вдвічі більшою швидкості куль, випущених з револьвера), осколків ручних гранат та інших вибухових пристроїв різної потужності.

Але у Медведєва є ще один «броньовик» - лімузин «ЗІЛ», який, за словами одного кремлівського чиновника, перевершує за своїми характеристиками броньований лімузин Барака Обами вартістю $ 300 тис. Машина, спільно розроблена ЗІЛ, АвтоВАЗ і КАМАЗ, важить 16 тонн і може витримати ядерний вибух.

Про це на умовах анонімності повідомив кремлівський чиновник, знайомий з проектом.

«Ми побудували найбезпечніший лімузин в світі, - зазначив він. - Американська машина - хороша, якщо у вас виникли невеликі неприємності, але наша готова до війни ». За словами чиновника, пасажири автомобіля можуть пережити невеликий ядерний вибух, але тільки якщо вітер буде дути в певному напрямку.

Товщина титанової даху лімузина становить 12 сантиметрів, так що по ній може проїхати танк Т-72, ​​не заподіявши істотної шкоди. Вікна зроблені зі скла, яке може витримати прямий постріл з гранатомета, а колеса автоматично перетворюються в гусениці, коли машина виїжджає на пересічену місцевість. Інсайдери називають машину «Бегемотом». Лімузин Медведєва оснащений всім, що може знадобитися президенту в машині, включаючи душ, стіл з шістьма телефонами і фіранки на задньому склі - данина радянської традиції. Керівництво заводу, на якому був зібраний «Бегемот», абсолютно впевнена в безпеці автомобіля: по машині, в якій сиділи конструктори, відкривали вогонь з гранатометів. Це - стандартна процедура перевірки для таких авто.

© Copyright 2006–2022. All Rights Reserved.

Send